Proč využívat Instagram k marketingu?

Instagram se díky své jednoduchosti stal úspěšným a populárním. Obrázky poskytují rychlé a účinné sdělení, které psaný text často postrádá. Současně se v mnoha ohledech jedná o jedno z nejmíň zaspamovaných sociálních médií.
 aplikace v mobilu
Podnikatelé a marketingové týmy si stále jasněji uvědomují, jakým je firemní instagramový profil přínosem. Ještě není pozdě chytit pomyslný vlak. Nenechte se předběhnout konkurencí.
 
Instagram, který pod hlavičkou geniálního Marka Zuckerberga zažil druhý boom se jen tak nezastaví. I díky adaptaci podobných funkci, poměrně úspěšně bojuje se Snapchatem, který v minulosti odmítl Zuckenbergovu nabídku na odkoupení společnosti za 3 miliardy dolarů.
 
Výzkumy ukazují, že lidé si pamatují 80% toho, co vidí, 20% čteného textu a pouze 10% toho, co slyší. Už tento předpoklad poskytuje Instagramu oproti ostatním sociálním médiím výhodu. Jeho obsah je totiž složen výhradně z obrázků, videí a stručných popisků.
 
Z toho vyplývá, že Instaram je skvělou platformou pro kontakt nejen s vašimi zákazníky. Instagram skutečně dosahuje nejvyšší průměrné míry zapojení – v tomto ohledu poráží i giganty jako jsou Facebook a Twitter. Publikum na této platformě je zkrátka otevřenější a přístupnější.
 
Sledování odezvy na příspěvky je zároveň cennou zpětnou vazbou, která může pomoci směřovat vaše další kroky. Ačkoli oficiální aplikace neposkytuje schopný analytický nástroj. S využitím služeb jako je Statisgram můžete sledovat hned několik údajů:
·         Nejlepší časy pro zveřejnění příspěvků (kdy je vaše publikum nejaktivnější)
·         Nový sledující, kdo vás přestal sledovat
·         Které jsou vaše nejoblíbenější příspěvky
 mobilní telefon a instagram
Pokud jste i menší podnikatel, nebojte se poradit s marketingovými odborníky.  Ti vám pak nepochybně za úplatu nepochybně rádi pomůžou s budováním obrazu celé společnosti.Tato investice se vám v budoucnu nepochybně vyplatí.